Innholdsfortegnelse
Coop Finnmark, en av Finnmarks største bedrifter, kontaktet oss for å markedsføre deres økning av kjøpeutbytte fra 2 til 4 prosent. Vårt mål var å få så mange som mulig til å høre om denne økningen.
For å nå vårt mål om å nå ut til så mange som mulig, produserte vi 6 humoristiske videoer som ble vist på Facebook, Instagram og Snapchat. Over 10 skuespillere ble engasjert på ulike lokasjoner, og innspillingen tok sted over 3 uker.
Les mer om videoproduksjon her.
Resultatene fra Facebook og Instagram annonsene viste at de nådde 22 000 mennesker, med 150 000 eksponeringer og 4 776 lenkeklikk. Kostnaden per lenkeklikk var lav, kun 1.2 kroner. Dette viser at annonsering på disse plattformene er en effektiv måte å nå ditt målgruppe og få en god avkastning på investeringen. Cirka 7 prosent av de som ble eksponert for annonsen, besøkte landingssiden.
Les mer om digital-markedsføring her.
Snapchat annonsene hadde 69 616 eksponeringer og 732 lenkelikk (swipe ups). Kostnaden per lenkeklikk var 9 kroner. Når det gjelder kostnad per lenkeklikk sammenlignet med resultatene på Facebook og Instagram, er kostnaden på Snapchat mye høyere.
Landingssiden vi utviklet for Coop Finnmark, presenterer en klar og enkel beskjed om økningen av kjøpeutbytte fra 2 til 4 prosent for medlemmer. Siden inneholder også et kart over Finnmark, der brukerne kan se hvilke butikker som tilbyr 4% kjøpeutbytte. Landingssiden er bygget for å gi en optimal brukeropplevelse med enkel navigasjon og et responsivt design.
Du kan finne Coop Finnmarks landingsside her: https://www.coopfinnmarksa.no/
Les mer om utvikling av nettside her.
Kampanjen om økningen av kjøpeutbytte var en suksess. Annonsene nådde en stor gruppe mennesker på Facebook, Instagram og Snapchat, noe som resulterte i et høyt antall lenkeklikk til landingssiden. Kampanjen viste seg å være effektiv i å spre budskapet om økningen av kjøpeutbytte og øke interessen blant målgruppen.
artikler innen
Google Search Console (GSC) er et viktig og fritt tilgjengelig verktøy for alle som driver med nettsider, spesielt når det kommer til SEO (søkemotoroptimalisering).
Vi utforsker fem nyttige verktøy for digital markedsføring: Meta Business Suite, ChatGPT, Google Analytics, Google Search Console, og Canva
Vi har økt synligheten til Vernesenteret gjennom en omfattende digital markedsføringskampanje, inkludert artikler, videoer, bilder og annonser på sosiale medier.
Nyhet hos Uno Café! 🎬 | Se vår saftige burgervideo på kino 🍔
Optimalisering av Evolos Meta-annonser sikrer 80% konverteringer via Facebook, med fokus på kvalitetsinnhold og strategiske landingssider.
Vårt prosjekt med Altaskifer involverte å dokumentere deres nye skifermonteringssystem, Spika, gjennom detaljerte bilder og timelapse-videoer.
Digital markedsføring tilpasset dine behov