Innholdsfortegnelse
Rapporten ble utarbeidet av Webflow i samarbeid med Vanson Bourne, basert på intervjuer med 500 markedsføringsledere i USA og Canada. Målet med rapporten var å få innsikt fra ledere på direktørnivå eller høyere, i organisasjoner med minst 50 ansatte.
Webflows "The 2024 State of the Website" rapport avslører at moderne bedrifter møter betydelige utfordringer i å utvikle, vedlikeholde og eie sine nettsteder effektivt.
Markedsføringsteam står overfor både økonomiske og organisatoriske hindringer, hvorav mange kan løses gjennom en smartere tilnærming til teknologivalg, særlig ved å adoptere no-code og low-code verktøy.
Disse verktøyene gir ikke bare økonomiske fordeler og økt kontroll over arbeidsmengder, men fremmer også bedre samarbeid og effektivitet. For å oppnå bærekraftige løsninger, må selskaper utvikle en driftsmodell som integrerer team, teknologi og prosesser på en måte som fremmer innovasjon og effektivitet.
Innsikt og datapunkt er hentet fra Webflows The 2024 State of the Website.
Rapporten kan leses og lastes ned i sin helhet her
artikler innen
Vi utviklet en moderne nettside for Solhaug Maritim med Typeform-integrasjon og publiseringsmoduler for fartøy, kvoter og nybygg.
Orinor fikk en ny nettside med brukervennlige publiseringsmoduler og oppdaterte bilder for et moderne og profesjonelt uttrykk.
Vi utviklet en brukervennlig og estetisk nettside for KriGer Yachting, som har økt synlighet og booking av skjærgårdscruise.
Meta har en lang historie med å teste vannet på hvor mye de kan utnytte brukernes data. Denne gangen ønsker Meta å benytte offentlige innlegg og bilder til å trening av AI modeller.
Vi har utviklet en ny, brukervennlig nettside for easyReq, som allerede har ført til flere henvendelser få dager etter lansering.
Vi oppgraderte Havøysund Hotells nettside med profesjonelle bilder og en elegant one-page design, som gjorde daglig leder Logan svært fornøyd.
Digital markedsføring tilpasset dine behov