Ved å klikke på "Aksepter" samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler på enheten din.  Se vår personvernerklæring for mer informasjon.

Hva er retargeting

Retargeting (også kalt remarketing) er en taktikk som viser målrettede annonser til personer som tidligere har besøkt en nettside eller engasjert seg med et merke, men ikke fullført en ønsket handling (for eksempel kjøp eller registrering).

Hvordan fungerer retargeting?

  1. Besøk på nettsiden – En bruker besøker en nettside, men forlater uten å gjennomføre en handling.
  2. Sporing med informasjonskapsler (cookies) – En liten kode plasseres i brukerens nettleser for å registrere besøket.
  3. Målrettede annonser – Når brukeren surfer andre nettsteder eller sosiale medier, vises annonser som minner dem på produktet/tjenesten.
  4. Økt konvertering – Brukeren blir oppmuntret til å komme tilbake og fullføre handlingen.