Innholdsfortegnelse
De siste seks månedene har vi gjennomført en markedsføringskampanje for å fremme Havspeil-prosjektet. Vår strategi var å intervjue et utvalg beboere, som delte sine personlige opplevelser om livet ved sjøen. Vi benyttet Facebook og Instagram for å generere oppmerksomhet rundt prosjektet. Kampanjen bestod av seks nøye utvalgte annonser, hver med en link til en dedikert landingsside. På disse sidene finner man dyptgående artikler om hver enkelt beboer, supplert med flotte fotografier. Nedenfor presenterer vi alle videoene, komplett med linker til de tilhørende artiklene.
Trykk her for å lese hele artikkelen.
Trykk her for å lese hele artikkelen.
Trykk her for å lese hele artikkelen.
Trykk her for å lese hele artikkelen.
Trykk her for å lese hele artikkelen.
Trykk her for å lese hele artikkelen.
artikler innen
Digital markedsføring tilpasset dine behov