Innholdsfortegnelse
I løpet av de siste fire årene har vi hatt gleden av å arbeide sammen med Kunnskapsparken Alta for å utvikle deres markedsføring i sosiale medier. Vårt samarbeid startet helt fra grunnen, og gjennom en fokusert tilnærming og en godt utarbeidet strategi, har vi sammen oppnådd å fylle parken med leietakere.
Vi har sørget for at innholdet fra Kunnskapsparken har fått god eksponering, med totalt 376 444 visninger takket være vår strategiske markedsføring i sosiale medier. Antall følgere har skutt i været, fra en beskjeden start til over tusen følgere. Og vi har holdt takten, med over 130 innlegg publisert i løpet av de siste årene.
Men det stopper ikke der. Vårt engasjement i sosiale medier har skapt en sterk følelse av fellesskap blant våre følgere, noe som har resultert i en så stor tilstrømning at vi har måttet redusere vår markedsføringsaktivitet. Vi har gått fra et innlegg per uke til et innlegg hver annen uke, ganske enkelt fordi Kunnskapsparken har blitt fullbooket, med lange ventelister.
Våre anstrengelser har ikke gått ubemerket. Tore Wæraas, daglig leder i Kunnskapsparken, uttrykte sin tilfredshet: "Jeg er svært fornøyd med valget om å benytte Mediaveien som vår markedsavdeling. De har effektivt bidratt til å øke synligheten til Kunnskapsparken Alta gjennom sosiale medier og andre tjenester. Jeg kan på det sterkeste anbefale dem."
I tillegg til vår strategiske tilstedeværelse på Facebook, har vi også utnyttet andre plattformer for å spre budskapet om Kunnskapsparken Alta. En nøkkelplattform har vært deres informasjonsskjerm i glassgaten. Her har vi vært i stand til å gjenskape og tilpasse det engasjerende innholdet vi har publisert på Facebook, for å sikre en konsistent merkevareopplevelse over alle plattformer. På denne måten har vi videreført den samme viktige informasjonen og følelsen av fellesskap til alle som har besøkt Kunnskapsparken personlig.
Historien om Kunnskapsparken Alta demonstrerer kraften og effektiviteten av godt gjennomført markedsføring i sosiale medier. Med riktig strategi og en forståelse av målgruppen, kan selv de mest beskjedne virksomheter oppnå stor synlighet og engasjement i sosiale medier.
Er du klar til å ta steget og benytte deg av kraften i sosiale medier for å øke synligheten til din bedrift? Kontakt oss i dag for å lære mer om hvordan vi kan hjelpe deg med å nå dine markedsføringsmål.
artikler innen
Vi utviklet en moderne nettside for Solhaug Maritim med Typeform-integrasjon og publiseringsmoduler for fartøy, kvoter og nybygg.
Orinor fikk en ny nettside med brukervennlige publiseringsmoduler og oppdaterte bilder for et moderne og profesjonelt uttrykk.
Google Search Console (GSC) er et viktig og fritt tilgjengelig verktøy for alle som driver med nettsider, spesielt når det kommer til SEO (søkemotoroptimalisering).
Vi utviklet en brukervennlig og estetisk nettside for KriGer Yachting, som har økt synlighet og booking av skjærgårdscruise.
Vi utforsker fem nyttige verktøy for digital markedsføring: Meta Business Suite, ChatGPT, Google Analytics, Google Search Console, og Canva
Vi har utviklet en ny, brukervennlig nettside for easyReq, som allerede har ført til flere henvendelser få dager etter lansering.
Digital markedsføring tilpasset dine behov